piątek, 22 czerwca 2012

Plenerek :)

Byłam z Amelią na dworze, oto rezultaty :


Ja : No Amelia a teraz twój pierwszy plenerek :3
Amelia : Suuper!A co to?
A : Och to żółwik!
Ja : Ładny.Weźmy go do domu bo go ktoś nadepnie! xD
A : Serio?Dzięęęki!!!
Potem Amelia podlewała trawę i liście i uwiesiła się na barierce. xD
Potem poszliśmy do kolegi i oglądaliśmy film o minecrafcie na YouTube.
Papatki! ;*

P.S. Nie zamawiam Fiori bo się skończyły ale zamawiam Dal Melize - Gdy tylko na nią spojrzałam ona opanowała mój umysł ._.
MUSZĘ JĄ MIEĆ!!!!!!!!!!!
Baj Baj ;*

2 komentarze:

  1. Fajny żółwik :) skromny ten plenerek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chciałam Dal Fiori no cóż ale jej nie ma! Dlatego zamawiam.. Dal Jolie! :D Zapraszam do mnie i do obserwowania mojego bloga! ;) http://lalkomaniaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń